ווטסאפ

דברים קטנים שעושים את ההבדל הגדול

"marketing is Details" -  שיווק הוא בדברים הקטנים, אומר המשפט הידוע. את הדברים הגדולים כולם יודעים. תנצח רק אם תהיה טוב יותר בדברים הקטנים.
להלן 7 דברים קטנים שיכולים לעשות את ההבדל הגדול במרפאת השיניים שלך:

1. במה אוכל לעזור לך היום?  כאשר לקוח מגיע לבדיקה ומתיישב אצלך על היוניט, שאל אותו: "איך אני יכול לעזור לך היום?" תוספת המילה "היום", עשויה להוביל את הלקוח להתחלת טיפול, אפילו קטן, כבר היום.

2. כן או כן? אל תשאל את הלקוח שאלות שהתשובות עליהן הן: כן או לא. מדוע? כי אתה מעלה את הסבירות שהוא יענה לך לא! ולכן, אסור לשאול אותו "האם אתה מעוניין להתחיל בטיפול?" אלא: "מתי נוח לך לבצע את הטיפולים, בבוקר או בערב?" על אותו עקרון פועלים מוכרי הפלאפל, הם לא שואלים: "האם אתה רוצה לשתות?", אלא: "מה תשתה, קולה או תפוזים?"

 


3. ניקוי אבנית?! 200 ₪ עבור "ניקוי" אבנית הוא מחיר יקר. אבל עבור "הסרת" אבנית זה עניין אחר. בנוסף, ניקוי הוא רק עניין אסתטי והסרה הוא גם עניין רפואי וגם אסתטי - ולכן, הוצא מהלקסיקון של המרפאה את הביטוי "ניקוי אבנית" ועשה שימוש רק בביטוי "הסרת אבנית".

4. יומיים בדיוק! -  לקוח שקיבל הצעה לתכנית טיפול וסגר את העניין ב: "תן לי לחשוב על זה", אמור לקבל טלפון פולו-אפ מהמזכירה/מנהלת המרפאה בדיוק לאחר 2 ימים! מדוע לאחר 2 ימים בדיוק? כי זה בדיוק פרק הזמן שהלקוח חושב שהוא ילך לבדוק הצעות במרפאות אחרות, והוא לא מצא את הזמן לעשות זאת – ולכן, זה בדיוק הזמן לדוג אותו חזרה.

5. שדר חיובי -  השתמש במרפאה רק בביטויים חיוביים. ביטויים שליליים יוצרים אנרגיות שליליות שלא תורמות לאווירה ולביצועי המרפאה. ולכן, אל תאמר "אי אפשר" או "לא יכול" – אפשר להגיד את אותו הדבר מבלי להיות שלילי. לדוגמא, הלקוח שואל: "יש תור ביום ראשון?" במקום לומר לו "לא", אפשר להגיד לו "יש תור ביום שלישי". אותה התשובה אבל באופן חיובי.

6. ד"ר כהן ביקש לזמן אותך" – רוצה להגביר את אפקטיביות הריקולים"? אל תשתמש בסגנון פס ייצור: "עברה חצי שנה ורציתי לקבוע לך תור לביקורת תקופתית". אמור ללקוח: "ביצעת אצלנו לפני חצי שנה XYZ, ד"ר כהן ביקש לזמן אותך לבדיקה תקופתית, כדי לראות שהכול בסדר". אם הרופא מבקש, ויש התייחסות לטיפול הספציפי שעשה הלקוח – כנראה שזה באמת חשוב להגיע.

7. איך קוראים לו? - למה שלא תקפיד על תג שם לך ולכל צוות המרפאה? קל יותר ללקוחות לתקשר עם אנשים שהם יודעים את שמם וגם להתחבר אליהם. אגב, אל תבנה על זה שהלקוחות זוכרים את השמות שלך ושל צוות המרפאה.  לעומת זאת, כן תבנה על זה שהם מרגישים לא נעים לשאול מה שמך...

הירשמו לניולזטר

הירשמו וקבלו טיפים שיווקיים, מאמרים ועוד ישירות למייל שלכם
אנא מלאו את טופס - הירשמו לניולזטר