ווטסאפ

בניית אמון אצל הלקוח

בניית אמון אצל הלקוח, זה כל הסיפור!  מרפאת שיניים שתצליח לבנות מערכת אמון מצד הלקוחות שלה תזכה בליבם, וגם בכיסם. ולעומת זאת, לקוחות ידירו את רגליהם ממרפאה שאינה מצליחה לפתח מולם מערכת יחסים המבוססת על אמון.
כדאי לזכור, לקוחות נוטים להיות חשדניים כלפי עסקים וכוונותיהם כאשר מדובר בכסף. זה נכון עוד יותר בתחום רפואת השיניים בו מדובר בסכומי כסף גדולים ופערי מחירים גבוהים מאוד בין מרפאה למרפאה.

שיטה טובה  שיכולה להעניק לכם נקודות זכות אצל הלקוח ולבנות מערכת אמון טובה עימו היא להעביר לו מסרים שאכפת לכם גם מהכסף שלו. רופאי שיניים רבים נופלים בסיטואציה הזו, כאשר הלקוח שואל אותם "ד"ר מה אתה ממליץ?" הם תמיד ימליצו על תכנית הטיפול היקרה ביותר. גם אם ההמלצה שלכם ניתנת ללקוח מכל הלב וללא שיקולים כלכליים, הלקוח תמיד יחשוב: "הההאאא.... מעניין למה הוא מציע לי את התכנית היקרה ביותר...".  

ולכן, כדאי לכם לעשות סוויץ' בחשיבה ולהתחיל לשלב גם אמפטיה והתחשבות בכיסו של הלקוח. התשובה לשאלה "מה אתה ממליץ דוקטור?" יכולה להיות לדוגמא: "מר ישראלי, אם אתה שואל אותי, שיקום נשלף (תותבת על שתלים) היא אופציה מעולה עבורך. יש לה הרבה יתרונות ובעיקר היא הרבה יותר זולה מהאופציה של השתלים בלבד. יש לי לקוחות שבחרו באופציה הזו ומרוצים שעשו זאת. אם בעתיד תרצה לשדרג את כל הפה לשתלים תוכל לעשות זאת".
אגב, אם יש ללקוח את התקציב הדרוש לתכנית השתלים היקרה, הוא יבקש בעצמו לשמוע יותר פרטים על השתלים. אך לאחר ששמע מהרופא את המסר הנ"ל הוא הוא יעריך מאוד את התחשבות הרופא בכיסו ולא ירגיש ש"מנסים למכור לו" את הטיפול היקר.

דוגמא נוספת היא לומר ללקוח: "מר ישראלי, יש לך שני גשרים, הגשר בלסת העליונה ישן ולא במצב טוב אבל לא הייתי מחליף אותו כרגע. חבל על הכסף. אתה יכול להסתדר איתו עוד שנתיים שלוש. אבל את הגשר בלסת התחתונה אני מציע להחליף מיד". מסרים אלה חשובים מאוד לבניית אמון אצל הלקוח.

 

 

רוצה לשמוע איך אנחנו יכולים לשפר את ביצועי מרפאת השיניים שלך? לחץ כאן 

הירשמו לניולזטר

הירשמו וקבלו טיפים שיווקיים, מאמרים ועוד ישירות למייל שלכם
אנא מלאו את טופס - הירשמו לניולזטר