ווטסאפ

שיווק דיגיטלי



זו לא עבודת פוטושופ. תסתכל טוב, אכן המודעה שלי מופיעה בדף הבית של אתר YNET  הפופולארי, ואולי אפילו נתקלת בה. הבשורה הטובה היא שמדובר בעלות מינימאלית שכמעט כל אחד יכול לאפשר לעצמו, ואם לא די בכך, הרי שרמת הפילוח של המודעה כל כך גבוהה שרק רופאי שיניים או כאלה מהענף הדנטלי רואים מודעה זו.

למה אני מספר לכם את זה? כי בעזרת השיווק הדיגיטלי גם אתם, בעלות מינימאלית, יכולים להגיע לקהל היעד שלכם בעזרת הערוצים המובילים ביותר וכאמור, בעלות מינימאלית.

מהו שיווק דיגיטלי? בגדול, השיווק הדיגיטלי הוא מושג כוללני שמתייחס לשיווק ופרסום בערוצי המדיה החדשים שמתבססים בעיקרם על ערוצי האינטרנט, אשר בראשם עומדים גוגל, פייסבוק ואינסטגרם. ערוצים אלה הם למעשה התחליפים של העיתונות הכתובה, והעובדה שלכל אחד היום יש טלפון חכם וכמעט כולם גולשים מדי יום בערוצים אלה, הופכת את הפרסום הדיגיטלי לאפקטיבי ביותר.

גוגל, פייסבוק ואינסטגרם משכללות יותר ויותר את אפשרויות הפרסום כדי שהפרסום יהיה אפקטיבי למפרסם. גוגל ופייסבוק מרוויחות מפרסומות ולא משום דבר אחר ולכן, יש להם אינטרס גדול מאוד כדי שהפרסום יהיה יעיל  ואפקטיבי למפרסם.  
עד כמה הפרסום הדיגיטלי הפך למתוחכם ויעיל? הרבה יותר מכפי שניתן לתאר. לדוגמא, פייסבוק יכול לזהות את הלקוחות של מרפאת השיניים שלך דרך מספרי הטלפון שלהם, ולהפנות אליהם קמפיין נקודתי שיגיע אליהם בזמן שהם גולשים בפייסבוק. כמובן שפייסבוק יכול בקלות להפנות קמפיין ממוקד לקהל היעד שגר באזור המרפאה שלך.

גוגל גם פיתחה שכלולים מדהימים, אחד מהם הוא נקרא "רי-מרקטינג" – קמפיין ממוקד ברשת האינטרנט שפונה לכל מי שביקר באתר האינטרנט שלך. וכו' וכו'

השיווק הדיגיטלי הוא נכס שזה ממש פשע לא להשתמש בו לקידום ופרסום מרפאת השיניים שלך.


רוצה לשמוע איך אנחנו יכולים לשפר את ביצועי מרפאת השיניים שלך? לחץ כאן 

הירשמו לניולזטר

הירשמו וקבלו טיפים שיווקיים, מאמרים ועוד ישירות למייל שלכם
אנא מלאו את טופס - הירשמו לניולזטר