צרו עמנו קשר

אנא מלאו את טופס - צרו עמנו קשר

או חייגו: 077-7100460

קוראים ממליצים 

"ספר מצוין, מאד פרקטי ומתומצת. התנ"ך למי שרוצה ללמוד לנהל את המרפאה שלו בצורה נכונה ורווחית. מומלץ בחום".
ד"ר דורון אבניאלי

"הספר של גבריאל אסולין כתוב בצורה טובה .נגישה ומובנת לכולם. קראתי אותו בעיון רב ונהניתי מהרעיונות והדרכים לניהול ושיווק מרפאות שיניים. קל ליישם מניב תוצאות מדהימות. אני ממליצה בחום לקרוא את הספר ולהתחיל ליישם את כל הטיפים של גבריאל אסולין".
עדה, מנהלת מרפאה 

 
"הספר נתן לי כלים פרקטיים שיווקיים ועסקיים וסייע לי בהבנה של ההתנהלות העסקית של המרפאה".
ד"ר עקיבא אלעד 


"כך תהפכו את מרפאת השיניים שלכם לעסק מצליח הוא ספר חובה לכל רופא שיניים בעולם העסקי המודרני. בצורה עניינית ופשוטה מעביר גבריאל אסולין תורה שלמה של התנהלות עסקית נכונה המשלים את הידע המקצועי הרפואי. אני וצוות המרפאה אימצנו"
ד"ר ברקוביץ' חיים

 
"גבריאל היקר! תודה לך על הספר המיוחד שבו אתה מעשיר אותנו בידע מעשי,פרקטי עם טיפים שווי ערך, נהנתי לקרוא אותו כמה וכמה פעמים, ממליץ בחום!"
ד"ר אוריאל אבידן

 
"ממליץ בחום על הספר וגם על גבריאל אני אישית קראתי לגבריאל לעסק שלי והוא שיפר לי מספר דברים שלא שמתי לב אליהם שותה בצמא כל טיפ שהוא כותב".
ד"ר אלברט יוסופוב


"מרגישה חובה נעימה להודות לך על הספר ,קראתי בהנאה רבה. אין ספק שהספר מפלס את הדרך להצלחה בשיווק ומכירות .כשהתחלתי לקרוא מלמלתי לעצמי - מה הוא כבר יכול לחדש לי.. הופתעתי בגדול- באופן מקצועי, ענייני ובגובה עיניים ריכזת כלי עבודה שהם חובה לכל מי שיש לו נגיעה מכירות. מאגר של טיפים שחלקם כולנו מכירים ומיישמים באופן אינטואיטיבי וחלקם הם חידוש מרענן שבאמצעותם ניתן להפוך אוכל פשוט למעדן ועל כך המון תודה".
ד"ר לינדה רז-חזן

הספר

"כך תהפכו את מרפאת השיניים שלכם לעסק מצליח" - המהדורה המורחבת והמעודכנת

איך משיגים לקוחות חדשים?  איך שומרים על הלקוחות הקיימים?

איך סוגרים תכניות טיפול? איך מנהלים את עמדת המזכירות? 

איך מבצעים  re-call  אפקטיבי? איך מתנהלים מול חברות הביטוח?

איך משפרים את תפוקת השיננית? האם כדאי לפרסם ואם כן איפה וכמה?

איך משווקים רפואת מומחים? מה כדאי לקחת בחשבון לפני רכישת מרפאת שיניים חדשה?

כיצד כדאי לתגמל את צוות העובדים ואיך ניתן להגביר את המוטיבציה שלהם?

איך מגדילים את רווחיות המרפאה?

איך מתמודדים מול לקוחות שעושים סקר שוק? וכו' וכו'

 

את כל התשובות לשאלות הללו תקבלו בספר בצורה עניינית, מפורטת ויישומית שתוכלו ליישם במרפאת השיניים שלכם בקלות וביעילות. המהדורה המורחבת והמעודכנת של "כך תהפכו את מרפאת השיניים שלכם לעסק מצליח" הוא ספר חובה לכל רופא שיניים, מנהלת מרפאה, מזכירה, שיננית או סייעת אשר רוצים לקבל כלים יישומיים אשר בעזרתם יוכלו לנהל ולשווק את מרפאת השיניים שלהם בצורה טובה ואפקטיבית יותר שתוביל להגדלת המכירות והרווחיות. או בקיצור: 222 עמודים של עצות זהב אפקטיביות אשר בעזרתן תוכלו להפוך את מרפאת השיניים שלכם לעסק מצליח. 

 

הספר "כך תהפכו את המרפאה שלכם לעסק מצליח" נחשב לרב מכר בענף הדנטלי ונמכר באלפי עותקים ולאחרונה אף תורגם לשפה הרוסית והספרדית ומשווק כיום בהצלחה רבה ברוסיה ובדרום אמריקה.

 

על המחבר

גבריאל אסולין הוא מומחה בעל שם עולמי לשיווק וקידום מרפאות שיניים, המייסד והבעלים של חברת הייעוץ העסקי הגדולה בישראל "פתרונות עסקיים למרפאות שיניים". בשנים האחרונות גבריאל נחשב ל"גורו" בנושא שיווק וקידום מרפאות שיניים, הוא מלווה מרפאות לקידום והצלחה עסקית ונחשב למרצה מבוקש ברחבי העולם. 

 

הזמינו את העותק שלכם עכשיו! 

"כך תהפכו את מרפאת השיניים שלכם לעסק מצליח"- 119 ש"ח
ביחרו שיטת שילוח:

משלוח בדואר רשום - 14 ש"ח
הוסף לסל
משלוח עם שליח אקספרס - 28 ש"ח
הוסף לסל
 
PayPal Acceptance Mark

המהדורה המורחבת והמעודכנת כוללת 222 עמודים לעומת 140 עמודים במהדורה הישנה. המהדורה המורחבת והמעודכנת כוללת עדכונים רבים אך בעיקר נוספו נושאים ופרקים חדשים שלא הופיעו במהדורה הישנה כגון:

 

-         שיווק דיגיטלי – פרסום אפקטיבי באינטרנט וברשתות החברתיות להשגת לקוחות חדשים

-         רווחיות - דרכים ושיטות להגדלת רווחיות המרפאה

-         הקמת מרפאה חדשה - כל מה שרצית לדעת על מעבר/הקמת מרפאת שיניים חדשה.

-         התנהלות פיננסית - התנהלות פיננסית נכונה של המרפאה

-         אסתטיקה  - שילוב נכון של טיפולי אסתטיקה במרפאת השיניים

-         מומחים - דרכים ושיטות לשיווק רפואת מומחים

-         תגמול - דרכים ושיטות לתגמול צוות העובדים

-         סגירת תכניות טיפול - טקטיקות אפקטיביות לסגירת תכניות טיפול

-         ביטוחים - לעבוד עם מבוטחים ולהרוויח

-         גבייה - ניהול אפקטיבי של מערך הגבייה

-         טיפול בהתנגדויות - דרכים להתמודדות מול לקוחות שעושים סקר שוק

-         העברה - איך להעביר לקוחות מהרופא הותיק לרופאים הצעירים

-         הנעה - איך להגביר את המוטיבציה של צוות העובדים

-         ועוד נושאים נוספים וחשובים...

הקדמה

 

חלק ראשון - שיווק מרפאת השיניים

פרק 1 - כיצד הלקוח בוחר את המרפאה?

פרק 2 - מורכבות השיווק של מרפאת השיניים

פרק 3 - שימור לקוחות המרפאה

פרק 4 - מיצוב ובידול המרפאה

 

חלק שני - המדיניות העסקית והתנהלות צוות המרפאה

פרק 5 - התנהלות עמדת המזכירות

הגדרת תפקידים / המענה הטלפוני / המבנה הארגוני של המרפאה / מחירים בטלפון? / בדיקה חינם? / ניהול תורים / ניהול מערך גבייה אפקטיבי / עבודה מול מבוטחי שיניים / שיווק פנימי למרפאה

פרק 6 - תגמול והגברת המוטיבציה של צוות המרפאה

פרק 7 - "מיתוג אישי" של הרופאים במרפאה

פרק 8 - התנהלות הסייעות מול הרופא והלקוחות

פרק 9 - התנהלות השיננית והגברת התפוקה

פרק 10 - שיווק רפואת מומחים

פרק 11 - אסטרטגיית קביעת מחירי הטיפולים במרפאה

 

חלק שלישי - אומנות סגירת תכניות הטיפול

פרק 12 - השיווק העצמי של הרופא במפגש עם הלקוח

פרק 13 - סגירת תכניות טיפול

 

חלק רביעי - גיוס לקוחות חדשים למרפאה

פרק 14 - דרכים ושיטות להשגת לקוחות חדשים למרפאה

 

חלק חמישי - התנהלות עסקית של המרפאה

פרק 15 - מימוש פוטנציאל המרפאה

פרק 16 - ההתנהלות הפיננסית של המרפאה

פרק 17 - מעבר/פתיחת מרפאת שיניים חדשה

פרק 18 - התמודדות מול המתחרים

פרק 19 - טיפולי אסתטיקה במרפאת השיניים

 

חלק שישי - שונות

פרק 20 - כך תטפלו בלקוחות "תובעניים"

פרק 21 - התנהלות עסקית בתקופת החגים

פרק 22 - הדברים הקטנים שעושים את ההבדל הגדול