באתר זה נעשה שימוש בקבצי cookies. המשך גלישתך באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. למידע נוסף עיין בתנאי השימוש

ווטסאפ

צרו עמנו קשר

אנא מלאו את טופס - צרו עמנו קשר

הסמינר השנתי לניהול ושיווק מרפאות שיניים ואסתטיקה

7/1/26 מכון מופ"ת, תל אביב / 20/1/26 מלון לגאסי, נצרת


יום אחד עם כל צוות המרפאה - שינוי גדול. שיטה שמייצרת תוצאות.

אם אתם מרגישים שהמרפאה שלכם לא ממצה את הפוטנציאל שלה, שהמערכת יכולה לעבוד טוב יותר, שיש עוד המון לגדול - הסמינר הזה נבנה בדיוק בשבילכם.

מה מחכה לכם בסמינר?
ביום מלא ועוצמתי (9.00-16.00) תלמדו איך:

- לסגור יותר תוכניות טיפול.

- לבנות עמדת מזכירות שעובדת כמו מכונה (ניהול יומן, ריקולים, גבייה וכו')

- לבנות תכנית עבודה עסקית מסודרת לשנת 2026.

- לבנות "שרשרת מכירה" אפקטיבית שמכניסה יותר מטופלים.

- להגדיר יעדים - ולדעת איך לעמוד בהם.

- לנהל באפקטיביות את מערך הפרסום של המרפאה.

- לשמר את הלקוחות שלכם קרוב קרוב.

- ועוד עשרות כלים פרקטיים שתוכלו ליישם כבר למחרת.

זהו הסמינר המקיף ביותר בישראל לניהול ושיווק מרפאות - מבוסס על 17 שנות נסיון בליווי עסקי למראות מרפאות שיניים בישראל ובעולם.

 

למי הסמינר מיועד?

רופאי שיניים/אסתטיקה, מנהלות מרפאה, מזכירות, סייעות. 
מומלץ להגיע כצוות - היישום הרבה יותר מהיר ואפקטיבי.

מנחה הסמינר:

גבריאל אסולין, מומחה בינלאומי לניהול וקידום מרפאות שיניים ואסתטיקה, מחבר רבי המכר "כך תהפכו את מרפאת השיניים שלכם לעסק מצליח" ו-"לאן נעלמו כל המטופלים?" אשר תורגמו למספר שפות ונבחרו לספרים הנמכרים ביותר ב- AMAZON בתחומם.
גבריאל נחשב למרצה בינלאומי מבוקש והסמינרים שלו לניהול ושיווק מרפאות זכו בשנים האחרונות להצלחה רבה ב- 12 מדינות - סין, מקסיקו, קולומביה, גרמניה, דובאי, ויאטנם, רומניה, רוסיה, יוון, בולגריה, סרביה והרפובליקה הדומיניקנית. 

 

לא נגענו - משתתפים בקורסים, סמינרים והרצאות של גבריאל מספרים:

"שלחתי לקורס 2 מזכירות והן חזרו עם תכנית עסקית מסודרת ועניינית לשיווק וניהול המרפאה. הן שינו מספר נהלים ודפוסי עבודה, ואת הפירות ראינו מיד".

- ד"ר קובלסקי 

"תוך חודש אחד מתחילת הקורס ולאחר שימוש בכמה טיפים ושיטות שלמדתי, מחזור המכירות עלה ב- 30%-40%. תודה מכל הלב".

- ד"ר בקלה חליל 

"פעם רביעית שלי בסמינר הזה וכל פעם אני לומדת משהו חדש".

- ד"ר שלומית מחלב שיבי

"הסמינר חיזק אותי בתהליך שלי כמנהלת מרפאה והדגש על שימור לקוחות היה מאוד מעניין. תודה על הכול!"
- נורית עובדיה


"משתתפת פעם שלישית מטעם מרפאת מומחים מוריה של ד"ר ברנרד דהן. בעבר לקחתי טיפים רבים לדרך ליישום בעבודה, וגם היום קיבלתי טיפים שאיישם אצלינו במרפאה. נתראה בפעם הבאה!"

- לירון בן יעקוב

"בשתי מילים - תכלס ולעניין! טיפים פרקטיים, מעשיים, פשוטים ויישומיים. מוציא את המרפאה מחושך לאור".
- ד"ר לואי טויל

"הסמינר נתן לי טיפים ונקודות מבט שינות על שיווק, סגירת תכניות טיפול, הצגת תכניות טיפול, השגה ושימור לקוחות. מתכוונת ליישם את כל העצות הלכה למעשה."

- ד"ר קלריס דנילוף

"בלתי אפשרי להעריך את מידת התועלת שמרפאה מסוגלת להפיק רק מלהגיע לסמינר כזה של יום אחד. מהווה השלמה מצוינת לספר - החומר ברור, מנוסח לעניין, מאוד יעיל ומאוד מועיל!"

- ד"ר גיא וולק

"יום העיון הצליח להעניק לי מס' כלים ותובנות לשימושי האישי. אני בטוחה שאעשה שימוש בכלים אלה כבר בזמן הקרוב".

- לירון בן יעקוב

"זו לא הפעם הראשונה שאני מגיעה לסמינר וחייבת לציין שכל פעם אני לומדת דברים חדשים. כמובן שהסמינר היה מועיל ובהחלט ניישם חלק מהתועלות במרפאת השיניים שלנו"

- טל אמסלם, מרפאת ד"ר גיא וולק, חיפה

"עברתי כמה קורסים בעבר, ורק כאן בקורס של גבריאל אני מקבל תשובות ועזרה עניינית. כל מילה מבוססת על נסיון רב וידע מדהים. אני כבר מרגיש שינוי במרפאה. תודה."

- ד"ר מייק פרנקין 

"הסמינר הקנה לי וחידד נקודות לגבי סגירת תכניות הטיפול. חשיבות הריקולים ומענה למטופל, חשיבות הבדיקה הראשונית + טלמרקטינג אינטנסיבי, מעקב > ומענה לסגירת תוכניות"

- יהודית פיאמנטה, מרכז רפואי כפר ורדים 

"הסמינר היה אינפורמטיבי מאוד, נתן פתרון למגוון בעיות שמתעוררות ביומיום. גבריאל נתן רשימת מטלות לשיפור המרפאה שנוכל ליישם מיידית כדי להעלות את רווחיות המרפאה. מושקע ומעניין. תודה"

- ד"ר אורית אלוני, מרפאת כפר ורדים

"חשוב לי לציין שלמדתי המון!!! הרעיונות היו ממוקדים, מעניינים, ומתאימים לרוח התקופה בה אנחנו מתחרים ברמות שלא היו בשנים קודמות. הקורס היה מקצועי מאוד ונראה בהחלט שגבריאל מכיר את "השטח".

- ציקי פנחס 

"ניכר מיד שגבריאל "שוחה בחומר" אותו הוא מעביר בכישרון מתודולוגי רב. הוא מקרין ביטחון עצמי השמור רק לאלה שיודעים מתוך ניסיון והצלחה על מה הם מדברים.  וכמובן השטף והבקיאות של גבריאל, אנושיותו ונעימות הליכותיו".

- עליזה 

"דרכים מסודרות, חומר מועבר בצורה ברורה, מובנת וקלה – הכול שיטתי ומסודר להפליא. מאוד נהניתי מהקורס, התחלנו ליישם ונשמע במרפאה יותר ויותר "גבריאל אמר"

- ד"ר יהודית יסקין 

"השינוי הגדול שחל במרפאה בעקבות הקורס היה השינוי בגבייה מהלקוחות. במהלך הקורס, הצלחנו להוריד את אחוזי החייבים לפחות בחצי! בזכות מה שלמדנו. התחלתי ליישם ואמשיך הלאה בגדול!!!" 

- חוה מרשק 

"במהלך הקורס הבנתי עד כמה אני בתור "סוס זקן" במקצוע, "ירוק" ובתול התחום השיווק והניהול.כבר יישמתי מספר עצות ושיטות, והתוצאות לא אחרו לבוא".

- ד"ר גבי טילינגר 

"הקורס היה מאוד מעניין והקנה לי ידע רב בתחום השיווק. למדתי דברים חדשים וחשובים למרות היותי רופא שיניים מזה 25 שנה. הדבר מתבטא בתוצאות הראשוניות שקיבלתי לאחר יישום חלק מהדברים החדשים שלמדנו". 

- ד"ר חסן פח'ר

"עמידה בלוח הזמנים, הבחנה בין עיקר ותפל לאורך כל הסמינר, מענה לשאלות מפתח בניהול המרפאה. ענה על כל הציפיות!"

- סמדר אשכנזי

"מאוד מעניין ומועיל, מתומצת, פרקטי וקולע בדיוק בנקודות שצריכים. יש הרבה טיפים שקיבלתי ואתחיל ליישם כבר בקרוב".

- ד"ר כמאל פארס

"אני מאוד מרוצה מהקורס. נהניתי מכל הפגישות וגיליתי הרבה דברים שאפשר לשפר במרפאה שלנו. מודה לך מאוד על תשומת הלב והמקצועיות". 

- אירנה זרצקי 

"קודם כול אני מעריצה! אכן הקורס קיים את ייעודו ונתן טיפים כיצד לנהל ולהתנהל במרפאת השיניים.אהבתי בעיקר את מפגשי סגירת תכניות הטיפול". 

- מזל מושקובסקי 

"לגבריאל ורפאל תודה! התועלת הופקה. אני עובדת 20 שנה במרפאת שיניים ואני אומרת שתמיד יש מה ללמוד, כמובן שתלוי ממי. אתם מצליחים להעביר מסרים בצורה מקצועית, מובנת ויישומית. תודה". 

- מרים שמיר 

 

מתי ואיפה:

תל אביב - יום רביעי - 7/1/26 במכון מופ"ת, רח' שושנה פרסיץ' 15 
נצרת -  יום שלישי - 20/1/26 במלון לגאסי

- תינתן תעודת הכשרה למשתתפים.
- ארוחות וכיבוד מפנק לאורך כל היום.
- מספר המקומות מוגבל!

לשריון מקום בתעריף ההרשמה המוקדמת לחצו כאן!