צרו עמנו קשר

אנא מלאו את טופס - צרו עמנו קשר

או חייגו: 077-7100460

משתתפים בסמינר מספרים

שלחתי לקורס 2 מזכירות והן חזרו חדורות מוטיבציה ועם תכנית עסקית מסודרת ועניינית לשיווק וניהול המרפאה. הן שינו במרפאה מספר נהלים ודפוסי עבודה, ואת הפירות ראינו מיד. תודה רבה".
ד"ר קובלסקי

זכיתי להרבה עצות במהלך הקורס שאכן מייעלות את תפקוד המרפאה. אני יכול להעיד שתוך חודש אחד מתחילת הקורס ולאחר שימוש בכמה טיפים ושיטות שלמדתי, מחזור המכירות עלה ב- 30%-40%. תודה מכל הלב".
ד"ר בקלה חליל

חשוב לי לציין שלמדתי המון!!! הרעיונות היו ממוקדים, מעניינים, ומתאימים לרוח התקופה בה אנחנו מתחרים ברמות שלא היו בשנים קודמות. התחלתי ליישם כמה מהרעיונות שלמדתי ומתברר שהם עובדים. הקורס היה מקצועי מאוד ונראה בהחלט שגבריאל מכיר את "השטח". 
ציקי פנחס

דרכים מסודרות, חומר מועבר בצורה ברורה, מובנת וקלה – הכול שיטתי ומסודר להפליא. מאוד נהניתי מהקורס, התחלנו ליישם ונשמע במרפאה יותר ויותר "גבריאל אמר"
ד"ר יהודית יסקין

"השינוי הגדול שחל במרפאה בעקבות הקורס היה השינוי בגבייה מהלקוחות. במהלך הקורס, הצלחנו להוריד את אחוזי החייבים לפחות בחצי! בזכות מה שלמדנו. התחלתי ליישם ואמשיך הלאה בגדול!!!"
חוה מרשק

הרצאה מאוד מעניינת שהחזיקה אותנו שעות במצב של ריתוק!!! היום עבר לו במהירות רבה והיתה הרגשה שהראש לא יכול להתנתק מהמרצה ומהמסך של השקפים. השתדלתי לרשום הכל כדי לזכור כי נאמרו דברים חשובים ביותר ויש רצון ליישמם במהירות".
ציפי מרום

"הסמינר היה מוצלח, למדתי הרבה, קיבלתי המון נקודות לחיזוק לדברים שאני עושה ומבצעת היום במרכז הכירורגי שוורץ ארד. קיבלתי טיפים לביצוע בעתיד, המרצה מדבר בצורה רהוטה ונעימה, נחמד מאוד. אשרי שזכיתי להשתתף בסמינר זה".
רונית זימן, מרכז כירורגי שוורץ ארד

הסמינר היה מאוד מעניין ובמקרה שלנו לקחנו כל כך הרבה כלים על מנת למנף את המרפאה שלנו שיקח לנו הרבה זמן שנוכל לעבד את כל החומר הנלמד. יש לומר בכנות שבמקרה שלנו בהרבה נקודות שהועלו בסמינר גילינו שהמרפאה שלנו נרדמה בשמירה זמן רב מאוד, ואנו נפעל במהירות כדי לעשות את השינויים הנדרשים".
ורד, מרפאת ויווה דנט

סמינרים והרצאות בארץ

 

 

  

הסמינר השנתי לניהול ושיווק מרפאות שיניים של חברת "פתרונות עסקיים למרפאות שיניים" זוכה להצלחה רבה בישראל ובחו"ל. הסמינר כולל יום מלא אשר מקיף את כל ההיבטים השיווקיים והעסקיים לניהול נכון של מרפאת השיניים, בו תקבלו כלים ושיטות כדי להפוך את מרפאת השיניים שלכם לעסק מצליח ורווחי.

אודות הסמינר

הסמינר השנה יעסוק בעיקר בנושאים הבאים:

  • שיווק דיגיטלי ושימוש במדיה החברתית לשימור לקוחות ולגיוס לקוחות חדשים
  • מתן כלים ושיטות לסגירת תכניות טיפול
  • ניהול עמדת המזכירות ושיפור השירות
  • דרכים ושיטות להשגת לקוחות חדשים למרפאה
  • התנהלות ארגונית נכונה מול הביטוחים, שיפור מערך הגבייה וכו' 

בסמינר יוצגו טקטיקות חדשות בסגירת תכניות טיפול ודגשים מיוחדים ומעודכנים בין היתר בנושא "שיווק דיגיטלי" : שימוש במדיה החברתית לשימור לקוחות ולגיוס לקוחות חדשים. הסילבוס המלא מפורט בהמשך. 

 

את הסמינר מנחה גבריאל אסולין, מומחה בינלאומי לניהול ושיווק מרפאות שיניים ומחבר הספרים: "כך תהפכו את מרפאת השיניים שלכם לעסק מצליח" ו-"כך תהפכו למומחים בשיווק ומכירות".


בשנים האחרונות נחשב גבריאל ל"גורו" בנושא שיווק וקידום מרפאות שיניים בישראל וברחבי העולם, לאחר שליווה והדריך מאות מרפאות שיניים ופיתח שיטות ייחודיות בתחום אשר מיושמות בהצלחה במרפאות שיניים.

 

בשנים האחרונות נחשב גבריאל למרצה מבוקש ברחבי העולם והרצאותיו בנושא "איך להכפיל את מכירות המרפאה תוך מספר חודשים" התקיימו בסין, קולומביה, מקסיקו, רוסיה, בולגריה והרפובליקה הדומיניקנית.

 

למי מיועד הסמינררופאי שיניים, מנהלות מרפאה, מזכירות וכל מי ששותף בשיווק וניהול מרפאת השיניים.

 

לא נגענו!
משתתפים בסמינר לניהול ושיווק מרפאות שיניים של גבריאל אסולין מספרים:

 

"נהנינו עד מאוד, מכל הבחינות- הארגון, התוכן והאירוח. גבריאל -אין שני לו והלוואי וימשיך בפעילותו הברוכה עוד זמן רב. בלתי אפשרי להעריך את מידת התועלת שמרפאה מסוגלת להפיק רק מלהגיע לסמינר כזה של יום אחד. 
הצלחתם במשימה נקודה. מהווה השלמה מצוינת לספר. החומר ברור, מנוסח לעניין , מאוד יעיל ומאוד מועיל!"

- ד"ר גיא וולק

 

"שלחתי לקורס 2 מזכירות והן חזרו חדורות מוטיבציה ועם תכנית עסקית מסודרת ועניינית לשיווק וניהול המרפאה. הן שינו במרפאה מספר נהלים ודפוסי עבודה, ואת הפירות ראינו מיד. תודה רבה".
- ד"ר קובלסקי

"זכיתי להרבה עצות במהלך הקורס שאכן מייעלות את תפקוד המרפאה. אני יכול להעיד שתוך חודש אחד מתחילת הקורס ולאחר שימוש בכמה טיפים ושיטות שלמדתי, מחזור המכירות עלה ב- 30%-40%. תודה מכל הלב".
- ד"ר בקלה חליל 

"יום העיון הצליח להעניק לי מס' כלים ותובנות לשימושי האישי. אני בטוחה שאעשה שימוש בכלים אלה כבר בזמן הקרוב".
- לירון בן יעקוב

"עברתי כמה קורסים בעבר, ורק כאן בקורס של גבריאל אני מקבל תשובות ועזרה עניינית. כל מילה מבוססת על נסיון רב וידע מדהים. אני כבר מרגיש שינוי במרפאה. תודה."
- ד"ר מייק פרנקין

"חשוב לי לציין שלמדתי המון!!! הרעיונות היו ממוקדים, מעניינים, ומתאימים לרוח התקופה בה אנחנו מתחרים ברמות שלא היו בשנים קודמות. התחלתי ליישם כמה מהרעיונות שלמדתי ומתברר שהם עובדים. הקורס היה מקצועי מאוד ונראה בהחלט שגבריאל מכיר את "השטח".

- ציקי פנחס

"ניכר מיד שגבריאל "שוחה בחומר" אותו הוא מעביר בכישרון מתודולוגי רב. הוא מקרין ביטחון עצמי השמור רק לאלה שיודעים מתוך ניסיון והצלחה על מה הם מדברים. הקורס מתוכנן ומועבר בקפידה. כל האלמנטים הנדרשים לחוויה מוצלחת יש בו: המיקום נעים ואסתטי, תקצירי הפגישות מוגשים בכתב לכל משתתף, לכל משתתף הזמן להביע את עצמו, להתלבט ולקבל עצה מועילה -במקום. וכמובן השטף והבקיאות של גבריאל, אנושיותו ונעימות הליכותיו".
- עליזה

"דרכים מסודרות, חומר מועבר בצורה ברורה, מובנת וקלה – הכול שיטתי ומסודר להפליא. מאוד נהניתי מהקורס, התחלנו ליישם ונשמע במרפאה יותר ויותר "גבריאל אמר"
- ד"ר יהודית יסקין

"השינוי הגדול שחל במרפאה בעקבות הקורס היה השינוי בגבייה מהלקוחות. במהלך הקורס, הצלחנו להוריד את אחוזי החייבים לפחות בחצי! בזכות מה שלמדנו. התחלתי ליישם ואמשיך הלאה בגדול!!!" 
- חוה מרשק

"במהלך הקורס הבנתי עד כמה אני בתור "סוס זקן" במקצוע, "ירוק" ובתול התחום השיווק והניהול.כבר יישמתי מספר עצות ושיטות, והתוצאות לא אחרו לבוא".
- ד"ר גבי טילינגר

"הקורס היה מאוד מעניין והקנה לי ידע רב בתחום השיווק. למדתי דברים חדשים וחשובים למרות היותי רופא שיניים מזה 25 שנה. הדבר מתבטא בתוצאות הראשוניות שקיבלתי לאחר יישום חלק מהדברים החדשים שלמדנו". 
- ד"ר חסן פח'רי

"חיפשתי כלים שאוכל באמצעותם להבין איך לנהל ולשפר את ביצועי מרפאת השיניים של אבא שליוהקורס הזה סיפק לי במדויק את שחיפשתי והרבה מעבר לכך. כל התוכן שנלמד היה "סופר מקצועי", אופן העברת הקורס היה בצורה נעימה ומעניינת ואני נהניתי מכל מפגש שהיה". 
- יפעת קוטלר

"תודה על הדרך שלך להעביר חומר כל כך טוב לרופאי שיניים. אני בטוחה שדרכינו רק החלה". 
- ד"ר מרינה אפרון "עמידה בלוח הזמנים, הבחנה בין עיקר ותפל לאורך כל הסמינר, מענה לשאלות מפתח בניהול המרפאה. ענה על כל הציפיות!"
- סמדר אשכנזי

"מאוד מעניין ומועיל, מתומצת, פרקטי וקולע בדיוק בנקודות שצריכים. יש הרבה טיפים שקיבלתי ואתחיל ליישם כבר בקרוב".
- ד"ר כמאל פארס

"חושבת שהיום היה אפקטיבי ביותר, ממחיש בצורה ברורה ביותר את התכנים הכתובים. העבודה העיקרית מתחילה מרגע זה אחרי היום המדהים הזה.
לכל צוות פתרונות עסקיים למרפאות שיניים - עלו והצליחו! אתם עושים עבודת קודש!"
- ליאת מעוז גולדנברג

"אני מאוד מרוצה מהקורס. נהניתי מכל הפגישות וגיליתי הרבה דברים שאפשר לשפר במרפאה שלנו. מודה לך מאוד על תשומת הלב והמקצועיות".
- אירנה זרצקי

"היה מעניין ומועיל, הן מבחינת חיזוקים והן מבחינת דברים חדשים. הרגשתי שאתה מדבר על סמך ניסיון מהשטח והצגת טיפים שימושיים. יום עיון שהוא מקור השראה ומרחב השפעה".
- ד"ר לילי אוריה

"קודם כול אני מעריצה! אכן הקורס קיים את ייעודו ונתן טיפים כיצד לנהל ולהתנהל במרפאת השיניים.אהבתי בעיקר את מפגשי סגירת תכניות הטיפול". 
- מזל מושקובסקי

"לגבריאל ורפאל תודה! התועלת הופקה. אני עובדת 20 שנה במרפאת שיניים ואני אומרת שתמיד יש מה ללמוד, כמובן שתלוי ממי. ומכם למדתי טיפים חשובים ליישום במקום עבודתי שהוא חשוב לי מאוד. אתם מצליחים להעביר מסרים בצורה מקצועית, מובנת ויישומית. תודה". 
- מרים שמיר

"נרשמתי לקורס ניהול מרפאת שיניים ושמחה שעשיתי זאת. מאוד מאוד נהניתי ולא רק זאת–התחלתי ליישם במעשים ולא רק במילים. הקורס עזר לי וחיזק אותי!!!" 
- דליה צרפתי

"הפקתי המון תועלת ולמדתי דברים חדשים שלא ידעתי. מה שנשאר הוא היישום עצמו במרפאה ולראות שיש תוצאות כפי שלימדת בקורס המקיף והנורא מעניין". 
- ד"ר ארנסט ראובני

"נהניתי וחידדתי דברים רבים שידעתי. הייתם נעימים מאוד ומקווה שגם תרמתי. אשמח להשתתף בקורסים נוספים כדי להתרענן מדי פעם". 
- דבורה רום

"קיבלתי רעיונות חדשים, התחלתי ליישם וראיתי תוצאות מוצלחות. יישום נוסף ייעשה בהמשך ואני מאמין שאצליח. מאוד מרוצה – לקוח מוקסם". 
- עמית לימור

"המתנה הכי יפה שיכולתי להעניק לעצמי כרופאת שיניים". 
- ד"ר אוריאה מליורה

"הקורס היה מאוד פרקטי ומעניין. ממצא את כל הפרטים בקלות ונותן הסברים משמעותיים ואיכותיים. נותן נקודות ברורות למיצוי מלא". 
- מזל אלעזר

"הסמינר היה מעניין. רכשתי המון דברים שהראו לי את הדרך - מה שלא ידעתי לפני. כבר יישמתי את חלקם במרפאה בשבוע החולף, ויש עוד המון מה לשאול כי לגבריאל יש המון מידע על פנים המרפאה והתנהלותה".
- ד"ר ריקי ברייר

 

 

סילבוס הסמינר

הצגת נוסחא מתמטית: כך תוכלו להכפיל את מחזור המכירות של המרפאה תוך מספר חודשים!

 

  • בידול ומיצוב המרפאה שלכם ביחס למתחרים
  • דרכים ושיטות לבניית מיתוג מקצועי ואטרקטיבי למרפאה/רופאים
  • שימוש בטקטיקות להפיכת לקוחותיכם ל"שגרירים" של המרפאה
  • ניהול תורים ויומן, מענה טלפוני, ניהול הגבייה, תזכורים, re-calls, ניהול זמן, טיפול אפקטיבי בלקוחות "תובעניים", הגדרת תחומי אחריות מהודקים לצוות המרפאה, הגברת המוטיבציה של צוות המרפאה. 
  • שימור לקוחות
  • הגדלת תפוקת השיננית
  • כל הדרכים והשיטות לבניית קמפיין פרסומי למרפאה, סקירה של כל ערוצי השיווק והפרסום הרלוונטיים להשגת לקוחות חדשים, 
  • קביעת תקציב פרסום ושיווק שנתי. 
  • שיווק דיגיטלי - שימוש אפקטיבי בגוגל וברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם לקידום המרפאה - ערוצי הפרסום החזקים והאפקטיביים ביותר כיום עבור מרפאות שיניים.

הצגה נכונה של תכנית הטיפול ללקוחות, שימוש בהנחה ככלי לסגירת עסקה, טקטיקות בניהול משא ומתן, טיפול בהתנגדויות, מעקב אפקטיבי אחרי תכניות טיפול שלא נסגרו. התנהלות נכונה מול הצעות זולות יותר של המתחרים ועוד.