צרו עמנו קשר
סמינרים והרצאות בארץ
רופאי שיניים ואסתטיקה יקרים,
הנכם מוזמנים, יחד עם צוות המרפאה שלכם, לסמינר לניהול ושיווק מרפאות שיניים ואסתטיקה שיתקיים ב- 15/02/2023 בתל אביב. בעזרת הסמינר תוכלו לגבש שיטות עבודה אפקטיביות שיסייעו לכם לנהל ולשווק את המרפאה שלכם בצורה נכונה יותר ובעיקר, רווחית יותר.
את הסמינר מנחה גבריאל אסולין, גורו בינלאומי לניהול ושיווק שרותי רפואה, מחבר רבי המכר "כך תהפכו את מרפאת השיניים שלכם לעסק מצליח - המתודיקה של גבריאל אסולין" (תורגם לאנגלית, ספרדית, רוסית, בולגרית) ו-"לאן נעלמו כל המטופלים? המדריך המלא לשימור לקוחות המרפאה" (תורגם לאנגלית). שני הספרים נבחרו בשנים האחרונות לספרים הנמכרים ביותר ב- AMAZON בקטגוריה שלהם.
גבריאל נחשב למרצה בינלאומי מבוקש והסמינר שלו לניהול ושיווק מרפאות זכה בשנים האחרונות להצלחה רבה בסין, מקסיקו, קולומביה, רוסיה, יוון, בולגריה, סרביה והרפובליקה הדומיניקנית.
בין הנושאים שיעסוק בהם הסמינר:
- איך לנהל נכון יותר את עמדת המזכירות במרפאה (גבייה, שירות לקוחות, ניהול אפקטיבי של היומן וכו')
- איך מתמודדים נכון מול תחרויות מחיר ולקוחות שעושים סקר שוק?
- איך משיגים מטופלים חדשים למרפאה?
- איך עושים שימור לקוחות אפקטיבי למטופלים המרפאה?
- איך גורמים למטופלים הקיימים להמליץ יותר על המרפאה?
- איך בונים "שרשרת מכירה" אפקטיבית לסגירת תכניות טיפול?
- איך לנהל שיחת מכירה אפקטיבית?
- איך להגדיל את רווחיות המרפאה?
- איך לעשות שימוש נכון ואפקטיבי ברשתות החברתיות למיתוג המרפאה?
- ועוד נושאים חשובים להצלחת המרפאה.
לא נגענו: משתתפים שהשתתפו בסמינר מספרים:
"מזכיר ומחדד נקודות שהזנחנו. מדהים שזו הפעם הרביעית שאני משתתפת בסמינר הזה ועדיין יש כל פעם משהו חדש לשים לב אליו ולהתמקד בו".
- ד"ר שלומית מחלב שיבי
"מילא אותי ונתן לי מוטיבציה לרוץ ולעשות ריקולים, לתת שירות הכי טוב, ולדאוג לכך שיבואו מלא מטופלים חדשים".
- גאולה בניאשווילי
"קיבלתי תשובות על מלא שאלות שהיו לי בלי לשאול. היה מאוד מעניין!"
- מריה נקרסוב
"הסמינר חיזק אותי בתהליך שלי כמנהלת מרפאה והדגש על שימור לקוחות היה מאוד מעניין. תודה על הכול!"
- נורית עובדיה
"החומר מועבר בצורה עניינית והסמינר מקנה כלים ייעילים ויישומים למרפאה. חייבת לציין שמאוד נהניתי ויצאתי עם כלים נוספים. תודה רבה!"
- מאיה טל
"משתתפת פעם שלישית מטעם מרפאת מומחים מוריה של ד"ר ברנרד דהן. תמיד כייף וחשוב להתעדכן בסמינרים של גבריאל אסולין. גבריאל מעביר את הסמינר בצורה ידידותית ומשתף את הקהל ולומדים ממנו המון. בעבר לקחתי טיפים רבים לדרך ליישום בעבודה, וגם היום קיבלתי טיפים שאיישם אצלינו במרפאה. נתראה בפעם הבאה!"
- לירון בן יעקוב
"בשתי מילים - תכלס ולעניין! טיפים פרקטיים, מעשיים, פשוטים ויישומיים. מוציא את המרפאה מחושך לאור".
- ד"ר לואי טויל
"הסמינר נתן לי טיפים ונקודות מבט שינות על שיווק, סגירת תכניות טיפול, הצגת תכניות טיפול, השגה ושימור לקוחות. מתכוונת ליישם את כל העצות הלכה למעשה."
- ד"ר קלריס דנילוף
"נהנינו עד מאוד, מכל הבחינות- הארגון, התוכן והאירוח. גבריאל -אין שני לו והלוואי וימשיך בפעילותו הברוכה עוד זמן רב. בלתי אפשרי להעריך את מידת התועלת שמרפאה מסוגלת להפיק רק מלהגיע לסמינר כזה של יום אחד.
הצלחתם במשימה נקודה. מהווה השלמה מצוינת לספר. החומר ברור, מנוסח לעניין , מאוד יעיל ומאוד מועיל!"
- ד"ר גיא וולק
"שלחתי לקורס 2 מזכירות והן חזרו חדורות מוטיבציה ועם תכנית עסקית מסודרת ועניינית לשיווק וניהול המרפאה. הן שינו במרפאה מספר נהלים ודפוסי עבודה, ואת הפירות ראינו מיד. תודה רבה".
- ד"ר קובלסקי
"זכיתי להרבה עצות במהלך הקורס שאכן מייעלות את תפקוד המרפאה. אני יכול להעיד שתוך חודש אחד מתחילת הקורס ולאחר שימוש בכמה טיפים ושיטות שלמדתי, מחזור המכירות עלה ב- 30%-40%. תודה מכל הלב".
- ד"ר בקלה חליל
"סמינר מועיל, תמציתי ומעניין ביותר. היה מלמד ויחד עם זה רענון מצויין ומהנושאים הנשכחים שדרך השגרה עלולים להיעלם מהתודעה היומית. אירוח נפלא ואווירה טובה. רכשתי כלים חשובים וקריטיים לשיפור השירות לקוחות וסגירת תכניות וגביית תשלום בתודה ובהצלחה"
- עדנה פירוזי מרפאת ד"ר ברטי שגב
"יום העיון הצליח להעניק לי מס' כלים ותובנות לשימושי האישי. אני בטוחה שאעשה שימוש בכלים אלה כבר בזמן הקרוב".
- לירון בן יעקוב
"זו לא הפעם הראשונה שאני מגיעה לסמינר וחייבת לציין שכל פעם אני לומדת דברים חדשים. כמובן שהסמינר היה מועיל ובהחלט ניישם חלק מהתועלות במרפאת השיניים שלנו"
- טל אמסלם, מרפאת ד"ר גיא וולק, חיפה
"עברתי כמה קורסים בעבר, ורק כאן בקורס של גבריאל אני מקבל תשובות ועזרה עניינית. כל מילה מבוססת על נסיון רב וידע מדהים. אני כבר מרגיש שינוי במרפאה. תודה."
- ד"ר מייק פרנקין
"הסמינר הקנה לי וחידד נקודות לגבי סגירת תכניות הטיפול. חשיבות הריקולים ומענה למטופל, חשיבות הבדיקה הראשונית + טלמרקטינג אינטנסיבי, מעקב > ומענה לסגירת תוכניות"
- יהודית פיאמנטה, מרכז רפואי כפר ורדים
"הסמינר היה אינפורמטיבי מאוד, נתן פתרון למגוון בעיות שמתעוררות ביומיום. גבריאל נתן רשימת מטלות לשיפור המרפאה שנוכל ליישם מיידית כדי להעלות את רווחיות המרפאה. מושקע ומעניין. תודה"
- ד"ר אורית אלוני, מרפאת כפר ורדים
"חשוב לי לציין שלמדתי המון!!! הרעיונות היו ממוקדים, מעניינים, ומתאימים לרוח התקופה בה אנחנו מתחרים ברמות שלא היו בשנים קודמות. התחלתי ליישם כמה מהרעיונות שלמדתי ומתברר שהם עובדים. הקורס היה מקצועי מאוד ונראה בהחלט שגבריאל מכיר את "השטח".
- ציקי פנחס
"ניכר מיד שגבריאל "שוחה בחומר" אותו הוא מעביר בכישרון מתודולוגי רב. הוא מקרין ביטחון עצמי השמור רק לאלה שיודעים מתוך ניסיון והצלחה על מה הם מדברים. הקורס מתוכנן ומועבר בקפידה. כל האלמנטים הנדרשים לחוויה מוצלחת יש בו: המיקום נעים ואסתטי, תקצירי הפגישות מוגשים בכתב לכל משתתף, לכל משתתף הזמן להביע את עצמו, להתלבט ולקבל עצה מועילה -במקום. וכמובן השטף והבקיאות של גבריאל, אנושיותו ונעימות הליכותיו".
- עליזה
"דרכים מסודרות, חומר מועבר בצורה ברורה, מובנת וקלה – הכול שיטתי ומסודר להפליא. מאוד נהניתי מהקורס, התחלנו ליישם ונשמע במרפאה יותר ויותר "גבריאל אמר"
- ד"ר יהודית יסקין
"השינוי הגדול שחל במרפאה בעקבות הקורס היה השינוי בגבייה מהלקוחות. במהלך הקורס, הצלחנו להוריד את אחוזי החייבים לפחות בחצי! בזכות מה שלמדנו. התחלתי ליישם ואמשיך הלאה בגדול!!!"
- חוה מרשק
"במהלך הקורס הבנתי עד כמה אני בתור "סוס זקן" במקצוע, "ירוק" ובתול התחום השיווק והניהול.כבר יישמתי מספר עצות ושיטות, והתוצאות לא אחרו לבוא".
- ד"ר גבי טילינגר
"הקורס היה מאוד מעניין והקנה לי ידע רב בתחום השיווק. למדתי דברים חדשים וחשובים למרות היותי רופא שיניים מזה 25 שנה. הדבר מתבטא בתוצאות הראשוניות שקיבלתי לאחר יישום חלק מהדברים החדשים שלמדנו".
- ד"ר חסן פח'רי
"חיפשתי כלים שאוכל באמצעותם להבין איך לנהל ולשפר את ביצועי מרפאת השיניים של אבא שליוהקורס הזה סיפק לי במדויק את שחיפשתי והרבה מעבר לכך. כל התוכן שנלמד היה "סופר מקצועי", אופן העברת הקורס היה בצורה נעימה ומעניינת ואני נהניתי מכל מפגש שהיה".
- יפעת קוטלר
"תודה על הדרך שלך להעביר חומר כל כך טוב לרופאי שיניים. אני בטוחה שדרכינו רק החלה".
- ד"ר מרינה אפרון
"עמידה בלוח הזמנים, הבחנה בין עיקר ותפל לאורך כל הסמינר, מענה לשאלות מפתח בניהול המרפאה. ענה על כל הציפיות!"
- סמדר אשכנזי
"מאוד מעניין ומועיל, מתומצת, פרקטי וקולע בדיוק בנקודות שצריכים. יש הרבה טיפים שקיבלתי ואתחיל ליישם כבר בקרוב".
- ד"ר כמאל פארס
"חושבת שהיום היה אפקטיבי ביותר, ממחיש בצורה ברורה ביותר את התכנים הכתובים. העבודה העיקרית מתחילה מרגע זה אחרי היום המדהים הזה.
לכל צוות פתרונות עסקיים למרפאות שיניים - עלו והצליחו! אתם עושים עבודת קודש!"
- ליאת מעוז גולדנברג
"אני מאוד מרוצה מהקורס. נהניתי מכל הפגישות וגיליתי הרבה דברים שאפשר לשפר במרפאה שלנו. מודה לך מאוד על תשומת הלב והמקצועיות".
- אירנה זרצקי
"היה מעניין ומועיל, הן מבחינת חיזוקים והן מבחינת דברים חדשים. הרגשתי שאתה מדבר על סמך ניסיון מהשטח והצגת טיפים שימושיים. יום עיון שהוא מקור השראה ומרחב השפעה".
- ד"ר לילי אוריה
"קודם כול אני מעריצה! אכן הקורס קיים את ייעודו ונתן טיפים כיצד לנהל ולהתנהל במרפאת השיניים.אהבתי בעיקר את מפגשי סגירת תכניות הטיפול".
- מזל מושקובסקי
"לגבריאל ורפאל תודה! התועלת הופקה. אני עובדת 20 שנה במרפאת שיניים ואני אומרת שתמיד יש מה ללמוד, כמובן שתלוי ממי. ומכם למדתי טיפים חשובים ליישום במקום עבודתי שהוא חשוב לי מאוד. אתם מצליחים להעביר מסרים בצורה מקצועית, מובנת ויישומית. תודה".
- מרים שמיר
למי מיועד הסמינר:
רופאי שיניים ואסתטיקה, מנהלות מרפאה, מזכירות, וכל מי ששותף בשיווק וניהול מרפאת האסתטיקה.
איפה ומתי?
יום רביעי - 15.2.2023 שעות 9.30 - 16.00
מכון מופ"ת, רח' שושנה פרסיץ 15, תל אביב
בשביל מה אתם צריכים את זה?
כדי לנהל ולשווק נכון יותר את המרפאה שלכם ולהצליח יותר!