ווטסאפ

לאן נעלמו כל המטופלים? המדריך המלא לשימור לקוחות המרפאה

נושא שימור הלקוחות נחשב לחוליה החלשה בכל מרפאות השיניים והאסתטיקה באשר הן, והמספרים מדברים בעד עצמם: מחקרים מראים שהמרפאות מאבדות כ- 80% מהמטופלים שלהן לאורך הזמן - אתם בטח מכירים את הסטטיסטיקה הזו גם מהמרפאה שלכם. 

 

הספר מתאר למה זה קורה, אבל בעיקר, מציג חשיבה חדשה ומהפכנית לגבי ניהול ושיווק המרפאה לפיה, המפתח העיקרי להצלחת מרפאת השיניים והאסתטיקה הוא דווקא שימור המטופלים הקיימים, ולא המירוץ היקר והאובססיבי אחר מטופלים חדשים.

בנוסף, הספר מעניק כלים פרקטיים ועקרונות ניהוליים בתחום שימור הלקוחות, אשר בעזרתם כל מרפאה יכולה לשפר באופן משמעותי את שימור הלקוחות שלה.

מרפאה שתשכיל ליישם את הטקטיקות המוצגות בספר, תזכה למטופלים שיחזרו לטפל במרפאה ולא פחות חשוב, גם ימליצו למכרים שלהם לטפל בה. מרפאה שכזו תהיה רווחית יותר ויציבה יותר לאורך זמן.

הספר תורגם לאנגלית וזכה לספר הנמכר ביותר ב - AMAZON בתחום (דצמבר 2022).

 

בספר זה תלמדו:

• בניית היסודות לשימור מטופלי במרפאה.

• כיצד לגרום למטופלים להגיע לבדיקות תקופתיות וטיפולי שיננית באופן שוטף.

• בנייה ותפעול מערך ריקולים אפקטיבי. 

• הפיכת המטופלים הקיימים לשגרירים של המרפאה.

• כיצד ליצור העדפה כלכלית לשימור מטופלי המרפאה.

• שיפור השירות וההתנהלות מול המטופלים הקיימים.

• הקמת מועדון חברים למרפאה להגברת נאמנות המטופלים.

• דרכים לטיפוח והעצמת צוות המרפאה. 

 

על המחבר:

גבריאל אסולין הוא מומחה בינלאומי לשיווק וקידום מרפאות שיניים, המייסד והבעלים של חברת הייעוץ העסקי למרפאות שיניים הגדולה בישראל, ומחבר רב המכר "כך תהפכו את מרפאת השיניים שלכם לעסק מצליח – המתודיקה של גבריאל אסולין", אשר תורגם לאנגלית, ספרדית, רוסית ובולגרית, ונבחר לספר הנמכר ביותר בתחום הדנטלי באמזון (ינואר 2022). בשנים האחרונות גבריאל נחשב ל"גורו" בנושא שיווק וקידום מרפאות שיניים, הוא מלווה מרפאות לקידום והצלחה עסקית ונחשב למרצה מבוקש ברחבי העולם. הסמינרים שלו הפכו בשנים האחרונות לשוברי קופות בסין, קולומביה, מקסיקו, רוסיה, בולגריה, סרביה, יוון, רפובליקה דומיניקנית.

קוראים מספרים:

ד"ר רפי פישר: "התחלתי לקרוא והמשכתי… שעה וחצי קריאה ראשונה. מרשים, פשוט ומשכיל כמעט בכל פרק ופרק. בעיני הצלחה בספר מקצועי בתחום השיווק והניהול, היא מה אעשה עם הספר מחר. האם יכנס למדף הספרים שלי או שיהפוך לכלי עבודה. 

התרשמתי מכך שיש פרק מועיל לשינניות, פרק למזכירות ופרקים לרופאי שינים ובעלי מרפאות. טוב הבנתם כבר אני אוהב את הספר, וכידוע לא קל לפולנים לפרגן לקולגות.

ממליץ בחום."

 

ד"ר רפי רומנו, אורתודנט: "מדהים כמה הוא פשוט וקל לקריאה. הכל מרוכז בצורה מסודרת לפי נושאים שבאמת באמת מעסיקים אותנו במרפאות יום יום. מכיר את גבריאל שנים וכל פעם הוא מפתיע לטובה. ספר חובה לכל מרפאה".

לרכישת הספר בעברית לחצו על התמונה

הזמינו את העותק שלכם עכשיו! 

⭐מבצע מוגבל בזמן: משלוח עם שליח חינם!

"לאן נעלמו כל המטופלים? המדריך המלא לשימור לקוחות המרפאה"