צרו עמנו קשר

אנא מלאו את טופס - צרו עמנו קשר

או חייגו: 077-7100460

לקוחות מספרים

"אני שמח לספר לכולם שבהדרכתם ועזרתם של גבריאל אסולין ויד ימינו עופר, הצלחנו להכפיל וכמעט לשלש את מחזורי המרפאה.
שני האלופים האלה פשוט מכירים את ענף רפואת השיניים כמו את כף ידם ובקיאים בכל נושא. מעבר לכך, הם גם זמינים כמעט 24/7 לכל התייעצות או שאלה.
אנחנו כבר 3 שנים איתם וכנראה לא ניפרד לעולם... גם כי אנחנו שואפים קדימה עוד ועוד, וגם כי שניהם אנשים מקסימים וממש חברים."
מרפאת ד"ר אבי בביוב, ירושלים

"תודה לגבריאל ועופר שבנועם ובנחישות שינו את צוות החזית של המרפאה משלום עכשיו לסיירת גולני. אין ספק שהמקום בו אנו נמצאים היום שונה לטובה ואם היינו מתחילים לפני 10 שנים ....השמים הם הגבול..."
מרפאת ד"ר טלמור, רמת גן

 

לכל ההמלצות>

הגדלת המכירות והריווחיות

 

האתגר: מחזור מכירות ורווחיות נמוכים

מחזור מכירות ורווחיות נמוכים הם תוצאה ישירה של התנהלות עסקית לא נכונה של המרפאה. מרפאה יכולה להגיע למחזורי מכירות ורווחיות גבוהים רק כאשר היא מתנהלת ומתפקדת בצורה נכונה ואפקטיבית.

 

הפתרון שלנו:

כבר בשלב הראשון במסגרת הליווי העסקי שלנו אנו בוחנים את ההתנהלות העסקית של המרפאה כדי לאתר במדויק מהם הגורמים (פלונטרים) אשר מונעים מהמרפאה להגיע למחזורי מכירות ורווחיות מקסימאליים.

 

פלונטרים יכולים להיות לדוגמא: אחוז לקוחות מבוטחים גבוה ביחס ללקוחות פרטיים, תפקוד לקוי של עמדת המזכירות בניהול השוטף של המרפאה, כמות נמוכה של לקוחות חדשים שמגיעה למרפאה, כוח אדם חסר או לא מתאים, כשל בגביית כספים מהלקוחות וכו'

 

במהלך הליווי העסקי שלנו אנו מאמנים ומדריכים את צוות המרפאה לשפר את נקודות החולשה ומטמיעים במרפאה שיטות ניהול, שיווק ומכירות חדשות כדי להגדיל את רמת המכירות והרווחיות לרמה הגבוהה ביותר.

 

עשו את הצעד הראשון בדרך להפוך את מרפאת השיניים שלכם למצליחה יותר >