ווטסאפ

הלו, אתם זוכרים לפרגן לצוות שלכם?

אמנם אנשים יוצאים לעבודה בעיקר כדי להתפרנס אבל בימינו, זה כבר לא מספיק. הצורך

בהערכה הוא צורך בסיסי. אגב, דווקא העובדים הטובים הם אלו שיחפשו את החיזוקים,

וההערכה שהם מקבלים היא זו שדוחפת אותם להמשיך ולהצליח. ולכן, בעל המרפאה חייב

באופן תמידי לפרגן ולהביע הערכה לעבודה של צוות המרפאה כדי להגביר את המוטיבציה

שלהם להמשיך ולדחוף את המרפאה קדימה.

 

לצערי, בפועל, ההיפך הוא הנכון. במסגרת הליווי השיווקי שלנו, אחת התלונות הנפוצות

ביותר שאנו שומעים מעובדי מרפאות שיניים היא "בעל המרפאה לא מעריך מספיק את מה

שאני עושה". יש כאלה שמרגישים מאוד בנוח לפרגן ולהגיד מילה טובה ויש כאלה שפחות.

זה כמובן עניין של אופי. אבל, חשוב שכל בעל מרפאה יהיה מודע לחשיבותה של הבעת

ההערכה לצוות המרפאה לצורך הגברת המוטיבציה.

 

אז איך עושים זאת? פשוט מאוד: היה חודש מאוד מוצלח מבחינת מכירות? תנו מילה טובה

למנהלת המרפאה, תאמרו לה "כל הכבוד! עשית עבודה מדהימה!" גם אם היא מתוגמלת

בבונוסים כספיים עבור ההצלחה. תגמול כספי אינו מחליף את התגמול הרגשי. המזכירה

טיפלה באופן יוצא מן הכלל בתלונה של מטופל? תאמרו לה: "כל הכבוד! הפגנת סבלנות

מדהימה ואני מאוד מעריך זאת", וכו'.

 

מובן שהערכת הצוות צריכה לבוא לידי ביטוי גם בתחומים אחרים כגון: גילוי הבנה וסובלנות

כלפי הצוות כאשר מישהו עושה טעות, גילוי הבנה ואמפתיה לצרכים האישיים של הצוות

כמו חופשות, היעדרויות, יציאות מוקדמות מהעבודה וכו' וכו'. לא קל להניע צוות, מדובר

בסוג של מערכת יחסים. צריך להשקיע ולהשקיע כדי לשמר את מערכת היחסים העדינה

הזו ולהפוך אותה לטובה. מצד שני, חובה לזכור, מרפאה לא תוכל להצליח ללא צוות נאמן

שירצה בכל מאודו בהצלחתה.

*הקטע לקוח מתוך הספר החדש של גבריאל אסולין "לאן נעלמו כל המטופלים? המדריך המלא לשימור לקוחות המרפאה". ואיך העצמת הצוות קשורה לשימור לקוחות המרפאה? או או! קשורה מאוד! כי אם צוות המרפאה שלך לא יהיה מרוצה, אז גם הלקוחות שלך לא יהיו מרוצים, ולא יחזרו לטפל אצלך...

 

 *פיתחנו את keep in touch - פלטפורמה דיגיטלית לשימור לקוחות המרפאה שפועלת באופן אוטומטי ורציף ושומרת על קשר עם כל המטופלים שלכם כ-ל ה-ז-מ-ן בעזרת אימיילים ומסרונים שמותאמים באופן ייחודי למרפאת השיניים שלך. 

לפרטים נוספים, לחץ כאן!

הירשמו לניולזטר

הירשמו וקבלו טיפים שיווקיים, מאמרים ועוד ישירות למייל שלכם
אנא מלאו את טופס - הירשמו לניולזטר